Rawyal.ro | Cum ne apărăm împotriva stresului?
RAWYAL Brunch & Cakes este mica ta oaza de sanatate.Ne face o deosebita placere sa iti impartasim ideile si sfaturile noastre legate de alimentatia sanatoasa si transformate in delicioase preparate raw vegan destinate fiecaruia dintre voi (aperitive, supe, salate, prajituri, sucuri si multe alte produse, toate raw).
raw, vegan, food, mancare, raw-vegan, vegetarian
24384
post-template-default,single,single-post,postid-24384,single-format-standard,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,select-theme-ver-4.6,fs-menu-animation-underline,,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Cum ne apărăm împotriva stresului?

Stresul este o problemă cu care se confruntă mai mult de 70% din populația din mediul urban. Fie că este vorba despre probleme la serviciu, dificultăți la școală sau facultate, stresul afectează indivizi de toate vârstele. Acesta apare ca urmare a confruntării cu diverse obstacole mai mici sau mai mari, dar care sunt percepute ca dificile pentru persoana respectivă.

Reacțiile pe care organismul nostru le poate avea în momentul în care suntem stresați pot fi emoționale( suntem mai irascibili, anxioși, triști, ne este greu să ne angrenăm în activități relaxante alături de prieteni etc.), fizice(dureri de inimă, palpitații, insomnii, creșterea sau scăderea drastică a apetitului, migrene etc.) , mentale(deficit de atenție, lipsa puterii de concentrare, diminuarea creativității etc.) și comportamentale( scăderea performanțelor la locul de muncă sau la școală, refugierea în anumite vicii – fumat, alcool, izolarea de prieteni sau chiar comportament agresiv).
Din fericire, există anumite măsuri pe care le putem lua pentru a elimina stresul – în primul rând, trebuie identificați factorii de stres, iar dacă aceștia nu pot fi eliminați în întregime, trebuie să găsim metode să diminuăm impactul acestora asupra noastră. Alte aspecte de care trebuie să ne îngrijim sunt relațiile sociale(comunicarea și activitățile cu persoanele apropiate sunt foarte importante), sportul și alimentația.

Dacă trecem printr-o perioadă stresantă, alimentele următoare este posibil să ne ajute:
1. Citricele – sunt bogate în vitamina C, substanță ce atenuează senzația de stres. De asemenea, ajută la îndepărtarea radicalilor liberi pe care organismul nostru îi produce în număr mai mare în asemenea situații.
2. Nucile – conțin Omega 3 și acid alfa-linolenic, acestea prevenind fluctuațiile hormonilor de stres și schimbările emoționale. Aceleași substanțe pot să scadă și tensiunea arterială.
3. Avocado – dintre toate fructele, avocado are cel mai mare aport de folați. Acidul folic are efecte calmante și menține o stare de spirit constantă.
4. Fructele de pădure – sunt bogate în antioxidanți și vitamina C.

No Comments

Post a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.