Rawyal.ro | 3 sfaturi utile pentru a mânca mai sănătos la birou
RAWYAL Brunch & Cakes este mica ta oaza de sanatate.Ne face o deosebita placere sa iti impartasim ideile si sfaturile noastre legate de alimentatia sanatoasa si transformate in delicioase preparate raw vegan destinate fiecaruia dintre voi (aperitive, supe, salate, prajituri, sucuri si multe alte produse, toate raw).
raw, vegan, food, mancare, raw-vegan, vegetarian
23367
post-template-default,single,single-post,postid-23367,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,select-theme-ver-3.7,fs-menu-animation-underline,,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

3 sfaturi utile pentru a mânca mai sănătos la birou

Știm cu toții cât de dificil este să menținem o dietă sănătoasă, atunci când suntem tot timpul pe fugă. Programul încarcat de zi cu zi te poate determina să apelezi la alimente procesate, aflate la îndemână, în cel mai apropiat magazin. Majoritatea acestora fac parte din categoria junk food, pe care îți dorești atât de tare să o ții la distanță.

Cu toate acestea, dacă vei pune în practică anumite trucuri, vei putea adopta un stil de viață echilibrat mâncând, în același timp, alimente delicioase.

Iată 3 moduri în care poți mânca mai sănătos la birou!

 

  1. Prepară micul dejun cu o seară înainte

Pentru început, renunță la foietajul sau covrigul cumpărat, în fugă, de la patiserie și mâncat pe drum spre birou. Înlocuiește-l cu un mic dejun nutritiv, hrănitor, preparat chiar de tine. Astfel, vei ști exact ce consumi și vei avea satisfacția de a-ți fi început ziua într-un mod clean. În plus, acest lucru te va motiva să o ții tot așa! Iată ce poți pregăti rapid, cu o seară înainte:

  • Fulgi de ovăz cu banană și scorțișoară;
  • Budincă de chia cu fructe de pădure și sirop de agave;
  • Smoothie verde, cu banane, spanac și semințe de cânepă.

 

 

  1. Comandă-ți un prânz sănătos

Atunci când nu ai deja o opțiune pentru prânz, senzația de foame îți poate sugera subtil să alegi ceva apetisant, dar nu foarte benefic pentru corpul tău. De aceea, găsește un loc de unde să îți poți lua un meniu sănătos și absolut delicios.

De exemplu, poți comanda o supă raw de mazăre, plină cu proteine, alături de o lasagna raw sau o porție de spaghete din dovlecel, cu sos pesto sau de roșii. Dacă ai nevoie și de o gustare, încearcă brânzica de caju, servită cu crackers. Iată cum poți avea un prânz sănătos, rapid și mereu la îndemână, disponibil pe site-ul Rawyal, în fiecare zi!

 

  1. Nu renunța la dulciuri – înlocuiește-le!

Cine spune că toate dulciurile sunt bombe calorice, pline cu zahăr și alte ingrediente dăunătoare sănătății și siluetei, nu a gustat încă prăjiturile raw vegane. Acestea sunt preparate numai din nuci și semințe nutritive, fructe proaspete și mirodenii delicioase. Încearcă tarta cu lămâie sau ciocolată, caramelele raw sau apetisantele donuts. Orice variantă ai alege, cu siguranță, te vei îndrăgosti pe loc!

 

 

 

 

Așadar, data viitoare când se apropie ora mesei și vei avea poftă de ceva bun, intră pe pagina de Instagram pentru a găsi inspirația și, apoi, comandă de pe site produsele care te atrag cel mai mult. Împarte-le și cu colegii de birou, pentru a le face ziua mai bună!

 

No Comments

Post a Comment